Hundsund Open 2025
Torsdag 13. november ble det tradisjonen tro spilt Hundsund Open. Turneringen spilles for hjernetrim, sjakkglede og ikke minst, for å avgjøre hvem som er skolens sterkeste sjakkspillere og får delta på finalen av Bærummesterskapet.
Turneringen ble spilt på Hundsund ungdomsskole, som også er Fornebu sjakklubb sitt hovedkvarter. Sju av skolens 41 deltakere er også medlemmer i sjakklubben, noe som syntes i kvaliteten på brikkeflyttingen. Herlig å se skolen ha et såpass godt sjakktilbud i umiddelbar nærhet. Alle klubbens medlemmer tilhørte også 8. klasse, håper de eldre sjakkspillerne innser fordelen av jevnlig spill og god trening!
Vi gratulerer til de seks deltakerne som skal spille finalen i januar. Takk for en hyggelig formiddag, godt humør og flott innsats i turneringen, vi sees i januar, lykke til!








