NRG-U Open 2025
NRG-U Open ble arrangert onsdag 22. oktober i skolens fellesrom. Dette er en skole hvor det er tydelig at elevene er glade i sjakk. Over en tredel av elevene er kjente fjes og har tidligere spilt eller spiller aktivt i sjakklubb. Dette gjorde kampen om finaleplassene ekstremt spennende. Det var særlig gøy å se både ferske spillere og gamle kjenninger hevde seg på toppen av tabellen.
Det var hyggelig å se at elevene var godt kjent med turneringsregler og -skikk, som gjorde turneringen til en god opplevelse for alle.
Vi ønsker finalistene lykke til og gleder oss til å se dem i aksjon på Hosletoppen skole i begynnelsen av januar.






